Lipiec 6, 2012

Elektroniczna książka zgłoszeń

Elektroniczna książka zgłoszeń dla działów informatyki, aparatury medycznej itp.

Specyfika działania jednostek usługowych w zakładach pracy bardzo często utrudnia zbieranie informacji o usterkach, sposobie ich realizacji oraz czasie realizacji zgłoszenia problemu.

Ponadto w tego typu jednostkach organizacyjnych trudno rozliczyć pracowników z wykonanej pracy, niemożliwe jest stanie nad pracownikiem i sprawdzanie każdego jego kroku.

 

Nasze rozwiązanie:

  • ułatwia zgłaszanie usterek do działu,
  • pozwala kontrolować ilość problemów rozwiązanych oraz w trakcie realizacji,
  • przedstawia kierownikowi raport z pracy poszczególnych pracowników,
  • automatycznie buduje bazę wiedzy, każde rozwiązanie jest zapisywane i poprzez wyszukiwarkę można poznać historię problemu,
  • umożliwia każdemu pracownikowi poznać ścieżki rozwiązywania problemów, nawet jeśli w nich nie uczestniczył. ( nowy pracownik błyskawicznie poznaje specyfikę zgłaszanych problemów oraz sposób ich rozwiązania ).

 

Zakłady pracy posiadające certyfikat ISO musza dokumentować pracę działu, w przypadku działów usługowych nasza książka zgłoszeń pozwala wybrnąć z tego kłopotliwego zadania.

Elektroniczna książka zgłoszeń będąca naszym własnym produktem nie wymaga instalowania żadnych dodatkowych komponentów na komputerze, nie wymaga także instalacji, konfiguracji serwera bazy danych. Dostarczamy kompletne rozwiązanie wymagające tylko komputera z dostępem do sieci.

 

W chwili obecnej nasze rozwiązanie pracuje min. :

  • Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach,

Dział Aparatury Medycznej

Dział Informatyki Szpitalnej

  • Szpital Miejski Murcki w Katowicach

Punkty przyjęć pacjentów

 

Zapraszamy do kontaktu, ceny abonamentów zaczynają się już od 240zł brutto

W przypadku zainteresowania produktem możliwe są okresy pilotażowe.

 

Przykładowe zastawienie aktywności personelu przy realizacji zgłoszeń.